نوشته شده توسط : الهام کشاورز

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان به عنوان یکی از فعال ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلیکا (U-PVC) در صنعت لوله کشی ساختمان و سیستم های انتقال آب است. 

هدف این شرکت توسعه و پیشرفت این صنعت توسط متخصصین برجسته  و استفاده از ماشین آلات به روز با فناوری رو دنیا است .  این شرکت به منظور خودکفایی در تولید لوله های پی وی سی و پلی اتیلن شروع به فعالیت کرده است.

گروه تولیدی ستاره پلیمر گلپایگان تولیدات متنوع خود را در جهت لوله کشی فاضلاب های ساختمانی، شبکه های آبرسانی و تحت فشار و شبکه های برق و مخابرات و کشاورزی و سیستم های زهکشی و جداره چاه گذاشته است. شرکت ستاره پلیمر گلپایگان بر پایه اصول کیفیت، نوآوری و مشتری مداری نهاده شده و در راستای دستیابی به اهداف والای توسعه و پیشرفت و اشتغال زایی قدم برمی دارد.

خب با توجه به معرفی شرکت ستاره پلیمر گلپایگان، شاید سوال شما این باشد که چطور می توان محصولات این شرکت را با قیمت مناسب تهیه کرد؟

فروشگاه اینترنتی پارسینا تجهیز یکی از انواع فروشگاه هایی است که به فروش این لوله و اتصالات از شرکت پلیمر ستاره گلپایگان پرداخته است. با توجه به فروش بی واسطه این محصولات در فروشگاه پارسینا تجهیز، می توانید محصولات ستاره پلیمر گلپایگان را با قیمت بسیار پایین تر خریداری کنید.

امروزه تقاضا برای خرید انواع محصولات ستاره پلیمر گلپایگان بسیار بالا رفته و تنها دلیل آن استفاده از ماشین آلات بسیار کار آمد و حرفه ای و نیرو و مهندسان با تجربه بوده است. 

برای خرید  محصولات ستاره پلیمر گلپایگان می توانید وارد فروشگاه اینترنتی پارسینا تجهیز شوید و اطلاعات لازم را در زمینه خرید انواع  محصولات ستاره پلیمر گلپایگان کسب کنید.

با توجه به تموع بالای محصولات ستاره پلیمر گلپایگان می توانید مقاله انواع  محصولات ستاره پلیمر گلپایگان در سایت پارسینا تجهیز مطالعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: محصولات ستاره پلیمر گلپایگان , انواع لوله و اتصالات , پارسینا تجهیز , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: